Kraj

Nestle rozda 40 tys. saszetek karmy Purina

W sieci Relay Inmedio ruszyła akcja samplingowa karmy dla kotów Gourmet Perle marki Purina przygotowana przez Albedo Marketing. W czasie...

W sieci Relay Inmedio ruszyła akcja samplingowa karmy dla kotów Gourmet Perle marki Purina przygotowana przez Albedo Marketing. W czasie jej trwania wydanych zostanie 40 tys. saszetek produktu.

Działania skierowane są do dobrze sytuowanych kobiet w wieku 25-45 lat, posiadających koty oraz mieszkających w dużych i średnich miastach. Celem jest podkreślenie charakteru Puriny jako produktu premium.

Akcji samplingowej towarzyszy konkurs – mogą wziąć w nim udział wszystkie osoby, które wypełniły i odesłały na adres organizatora ankietę dołączoną do otrzymanej próbki. Pierwsze 300 z nich otrzyma w prezencie perły, a pięć uczestniczek bony na zakupy w salonach W. Kruk. Marka Purina należy do koncernu Nestle. (TW)