Zagranica

P&G rozważa użycie zwycięskiego spotu z Cannes podczas Super Bowl

Procter & Gamble rozważa użycie reklamy, którą nagrodzono na tegorocznym festiwalu reklamy w Cannes, podczas transmisji finału rozgrywek futbolowych Super...

Procter & Gamble rozważa użycie reklamy, którą nagrodzono na tegorocznym festiwalu reklamy w Cannes, podczas transmisji finału rozgrywek futbolowych Super Bowl. Po raz drugi z rzędu marketer otrzymał podczas Cannes Lions nagrodę w kategorii film. Tym razem doceniono spot “You can say anything with a smile” przygotowany dla marki pasty Crest. Reklama pokazuje mężczyzn w różnych sytuacjach, np. w buldożerze na budowie czy podczas wizyty u prawnika, którzy pomimo niesprzyjających okoliczności potrafią zdobyć się na uśmiech. Kampanię przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.

Do tej pory spot był testowany na kilku lokalnych rynkach w USA i nie jest znany szerszej publiczności. (“Advertising Age”)