Kraj

15 mln zł wyda Hästens na wsparcie ekskluzywnych łóżek

Hästens, szwedzki producent ekskluzywnych łóżek, wchodzi do Polski. Firma właśnie otworzyła swój pierwszy salon w warszawskiej Domotece. Budżet marketingowy na...

Hästens, szwedzki producent ekskluzywnych łóżek, wchodzi do Polski. Firma właśnie otworzyła swój pierwszy salon w warszawskiej Domotece. Budżet marketingowy na najbliższe trzy lata wyniesie ok. 15 mln zł.

W tym okresie Hästens zamierza otworzyć w Polsce osiem salonów. Chce sprzedawać w naszym kraju kilkaset łóżek rocznie.

Grupą docelową firmy są osoby w wieku 35-55 lat, mieszkające w dużych miastach, prowadzące własną działalność lub piastujące kierownicze stanowiska. Głównie są to kobiety o przychodach 50 tys. zł brutto miesięcznie, posiadające własny dom lub apartament. Drugą grupą docelową są też hotele, spa.

Pierwszy etap działań wspierających debiut Hästens na polskim rynku już się zaczął. Kolejny zaplanowano na przełom lipca i sierpnia br.

W ramach działań promocyjnych wykorzystywane będą nośniki outdoorowe i reklama prasowa. Reklama obejmie głównie ekskluzywne media lifestyle’owe, a także prasę branżową. Głównym narzędziem będzie cross promocja i organizacja eventów.

Dla marki Hästens na polskim rynku pracuje Allegro Agency, która zdobyła jej budżet w wyniku wygranego przetargu (DS “MMP” z 29 maja br).

Hästens jest liderem w ręcznej produkcji łóżek. Produkty tej firmy powstają z naturalnych materiałów (końskie włosie, bawełna, len, wełna, drewno sosnowe). Ceny łóżek wynoszą od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy złotych. (BG)