Kraj

Garmin i Navteq realizują wakacyjny cykl eventów

"Excel" Systemy Nawigacyjne, generalny przedstawiciel i dystrybutor urządzeń do nawigacji satelitarnej firmy Garmin, oraz firma Navteq, dostawca map cyfrowych do...

“Excel” Systemy Nawigacyjne, generalny przedstawiciel i dystrybutor urządzeń do nawigacji satelitarnej firmy Garmin, oraz firma Navteq, dostawca map cyfrowych do tego typu urządzeń, przygotowały cykl wakacyjnych eventów w ośmiu największych miastach.

Prezentacje będą odbywały się do 17 sierpnia br. w największych galeriach handlowych. Na stoiskach prezentowane są urządzenia do nawigacji samochodowej, motocyklowej (ustawiony motocykl turystyczny), a także do nawigacji pieszej (ustawione bieżnie do treningu wraz ze scenografią, oraz rower treningowy). Dodatkowo na parkingach przed centrami handlowymi prezentowany jest specjalny samochód Navteq z wyposażeniem przeznaczonym do zbierania danych i aktualizacji map. Animatorzy prezentują urządzenia Garmina i zachęcają do udziału w konkursie “Poszukiwacze skarbów”.

Celem akcji jest zainteresowanie potencjalnych nabywców produktami Garmina i Navteqa i oczywiście wywołanie efektu zakupowego.

Autorzy projektu zakładają, że podczas ośmiu eventów w ośmiu miastach stoiska odwiedzi łącznie 48 tys. osób (z 240 tys. osób, które odwiedza w tym czasie te centra handlowe), a 4 tys. z nich wezmą bezpośredni udział w zabawie (konkursach). Całość obliczono na 200 godz. pracy podczas promocji w galeriach handlowych.

Realizację projektu zlecono krakowskiej agencji AplausMedia. (MB)