Kraj

Scholz & Friends kusi rybkami

Trwa kampania Departamentu Rybołówstwa w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Promuje ona spożywanie ryb przez Polaków. Hasło kampanii to: "Ryba...

Trwa kampania Departamentu Rybołówstwa w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Promuje ona spożywanie ryb przez Polaków. Hasło kampanii to: “Ryba wpływa na wszystko”. Akcja została zrealizowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Planowaniem mediów zajął się ZenithOptimedia Group.

Celem akcji jest wskazanie pozytywnych aspektów, jakie daje spożywanie białka rybnego oraz zwiększenie konsumpcji ryb wśród Polaków.

Kampania prowadzona jest na obszarze całego kraju, m.in. w telewizji publicznej i radiu. Całość akcji finansowana jest ze środków unijnych. Jej kreacją zajęła się Marta Białostocka, art director w Scholz & Friends. Za stronę techniczną odpowiada Tomasz Pisanko, dyrektor ds. strategii S & F. Budżet kampanii nie jest znany. Akcja potrwa do końca roku. (MP)