Kraj

Unilever prowadzi loterię Liptona w sieci Real

Unilever Polska realizuje loterię promocyjną herbat Lipton, w której do wygrania jest 10 quadów oraz 50 rowerów. Celem akcji jest...

Unilever Polska realizuje loterię promocyjną herbat Lipton, w której do wygrania jest 10 quadów oraz 50 rowerów. Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktu. Działania promocyjne prowadzone są we wszystkich hipermarketach sieci Real na terenie całej Polski i trwają od 10 lipca do 7 sierpnia 2008 r. W loterii może wziąć udział każdy, kto zakupi objęty promocją produkt marki Lipton za minimum 10 zł, a następnie wyśle SMS-a z odpowiednim hasłem. Uczestnik może dokonać zakupu dowolnej liczby produktów promocyjnych i nadesłać liczbę zgłoszeń odpowiadającą wartości zakupionych produktów.

Akcję przygotowała agencja IQ Marketing, za obsługę platformy SMS-owej odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing.(TW)