Kraj

V&S kieruje kampanie wódek smakowych Absolut do młodych aktywnych

V&S Luksusowa Zielona Góra wspiera wódki smakowe Absolut kampanią promocyjną. Grupę docelową stanowią wykształceni młodzi ludzie w wieku 25-35 lat,...

V&S Luksusowa Zielona Góra wspiera wódki smakowe Absolut kampanią promocyjną. Grupę docelową stanowią wykształceni młodzi ludzie w wieku 25-35 lat, mieszkający w miastach, prowadzący aktywne życie towarzyskie, otwarci na nowe doświadczenia, odbiorcy produktów markowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości smaków Absolut oraz prezentacja różnych sposobów ich konsumpcji. Działania promocyjne będą prowadzone w kanale off- i on-trade przez dwa wakacyjne miesiące. Aktywności off-trade obejmą promocyjną ekspozycję produktów, materiały POS oraz animacje hostessowe w wybranych sieciach handlowych na terenie kraju. Działania on-trade odbywają się natomiast w klubach i pubach zlokalizowanych w najbardziej popularnych miejscowościach turystycznych, gdzie grupa docelowa spędza wakacje. Dodatkowo w klubach objętych promocją będą odbywały się prezentacje VJ, barmani będą nosić promocyjne koszulki, a sprzedaż zostanie wsparta materiałami POS.

Za przygotowanie akcji, w tym adaptację globalnej kreacji na rynek polski, odpowiada agencja IQ Marketing. (TW)