Kraj

Grey i ZOG autorami kampanii loterii olimpijskiej Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy (TS) po raz pierwszy w swej ponadpięćdziesięcioletniej historii przygotował dla klientów specjalną promocyjną loterię olimpijską. Jej celem jest...

Totalizator Sportowy (TS) po raz pierwszy w swej ponadpięćdziesięcioletniej historii przygotował dla klientów specjalną promocyjną loterię olimpijską. Jej celem jest zwiększenie atrakcyjności wszystkich gier liczbowych i losowych oferowanych przez TS. Przez pięć tygodni, w tym w czasie trwania letnich igrzysk olimpijskich, gracze zyskują dodatkowe szanse na wygraną. Do rozlosowania przeznaczono 500 nagród rzeczowych, w tym Volkswagena EOS Coupé. W trakcie trwania loterii odbędzie się pięć cotygodniowych losowań nagród oraz szóste finałowe losowanie nagrody głównej.

Loteria będzie wspierana kampanią reklamową we wszystkich mediach. Przygotowała ją agencja Grey Worldwide Warszawa, a media zakupił ZenithOptimedia.

TS będzie także sponsorował program “Olimpijski wieczór” w TVP2 będący relacją-podsumowaniem każdego z dni tegorocznych igrzysk. (MKS)