Zagranica

Tatuaż na męskiej nodze - nowy nośnik reklamowy

Nowozelandczyk James Stewart wznosi guerilla marketing na nowy poziom, oferując sprzedaż miejsca reklamowego w postaci... tatuażu na swojej własnej nodze....

Nowozelandczyk James Stewart wznosi guerilla marketing na nowy poziom, oferując sprzedaż miejsca reklamowego w postaci… tatuażu na swojej własnej nodze. 24-letni absolwent geologii proponuje sprzedaż 1 cm kw. “powierzchni reklamowej” swojej nogi za 500 nowozelandzkich dolarów. Dopuszcza wytatuowanie 2 tys. cm kw., co pozwoli mu zebrać milion nowozelandzkich dolarów (około 750 tys. dol. USA). Stewart potwierdził, że pierwsza reklama będzie miała wielkość 10×7 cm i będzie przedstawiała postać “siedzącej wróżki”. Nie zdradził jednak nazwy firmy, która zdecydowała się zakupić reklamę.

Stewart zadeklarował noszenie szortów “tak długo, jak pozwoli na to pogoda”, by reklamy firm były widoczne nie tylko w wakacje. (MS na podst. Artklick.com i “The Guardian”)