Kraj

Südzucker Polska prowadzi letnią promocję Cukru Królewskiego

Agencja Demo Effective Launching realizuje pod hasłem "Lato owocne w zyski" kampanię promocyjną marki Cukier Królewski (Südzucker Polska). Działania obejmują...

Agencja Demo Effective Launching realizuje pod hasłem “Lato owocne w zyski” kampanię promocyjną marki Cukier Królewski (Südzucker Polska). Działania obejmują radio, prasę (m.in. “Życie na Gorąco”, “Przyjaciółka”) oraz promocje w punktach sprzedaży i potrwają przez trzy letnie miesiące. Reklama wsparta zostanie działaniami public relations, za które odpowiada agencja Open Media.

Promocja (aby zdobyć jedną z sześciu filiżanek z komiksem, trzeba wyciąć i wysłać 10 postaci Stańczyka z opakowań białego Cukru Królewskiego; filiżanki są nagrodą gwarantowaną dla pierwszych 20 tys. klientów) ma zachęcić klientów do lojalności wobec produktu. W ramach działań agencja Demo opracowała kompleksową strategię marki, wykreowała postać brand hero – Stańczyka – oraz odświeżyła opakowania cukru białego. Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Pro Media House.

Demo współpracuje z koncernem Südzucker Polska od początku 2007 r. (DD)