Kraj

"Logo" liderem sprzedaży w grupie pism dla panów w marcu i kwietniu

"Logo" (Agora SA), jak informuje wydawca na podstawie danych ZKDP, przez dwa ostatnio podsumowane pod względem sprzedaży miesiące (marzec, kwiecień...

“Logo” (Agora SA), jak informuje wydawca na podstawie danych ZKDP, przez dwa ostatnio podsumowane pod względem sprzedaży miesiące (marzec, kwiecień br.) ma pozycję lidera w grupie pism dla mężczyzn. Średnia sprzedaż ogółem “Logo” w kwietniu wyniosła 77 800 egz., “CKM” (Marquard) – 74 200 egz., “Men’s Health” (Motor-Presse) – 70 300 egz., a “Playboya” (Marquard) – 48 700 egz. Do kwietniowego “Logo” dołączony był jedynie dodatek firmy Apart. W marcu stawka była bardziej wyrównana. Przewaga “Logo” nad “CKM” była nieznaczna: “Logo” – 77 782 egz., “CKM” – 77 687 egz., “Men’s Health” – 74 600 egz., “Playboy” – 74 300 egz. W marcu “Logo” ukazało się z filmem na DVD do wyboru.

Do majowego “Logo” dołączono natomiast CD z programem nawigacyjnym. Oficjalnym wyników sprzedaży magazynów za maj br. jeszcze nie ma. Według wydawcy również ten numer powinien mieć wysoką sprzedaż.

Agora regularnie wspiera promocyjnie “Logo”, które jest na rynku od 2005 r. (jako miesięcznik od marca 2006 r.). (KP)