Kraj

Nowa "ślubna" kampania Carlsberga trafi też na rynki zagraniczne

Marka Carlsberg (Carlsberg Polska) rozpoczyna nową telewizyjną kampanię wizerunkową zatytułowaną "Wedding", która będzie adaptowana także na inne rynki. - Naszą...

Marka Carlsberg (Carlsberg Polska) rozpoczyna nową telewizyjną kampanię wizerunkową zatytułowaną “Wedding”, która będzie adaptowana także na inne rynki. – Naszą najnowszą kampanię oparliśmy na haśle “Świat według Carlsberga”, a nasz spot pokazuje, jak taki świat mógłby wyglądać – mówi Joanna Bieńkowska, brand manager marki Carlsberg. Film pokazuje mężczyznę, który bierze ślub w swoim ulubionym miejscu – na stadionie piłkarskim. Koncepcja najnowszej kampanii marki została przygotowana lokalnie w Polsce przez zespół marketingu Carlsberg Polska przy współudziale Carlsberg Breweries. Autorem kreacji jest Saatchi & Saatchi Poland. Reklama będzie adaptowana także na innych rynkach, na których operuje Carlsberg, prawdopodobnie także w Azji. Na razie bliższe szczegóły nie są znane.

Za zakup i planowanie mediów dla browaru w Polsce odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Autorem nowej, towarzyszącej kampanii odsłony strony internetowej marki www.carlsberg.pl jest agencja interaktywna Byss. (TW)