Przetargi

Szczecin prowadzi przetarg outdoorowy

Władze Szczecina prowadzą przetarg na wynajem nośników reklamy zewnętrznej. Zostaną one wykorzystane w kampanii reklamowej miasta zaplanowanej na jesień br....

Władze Szczecina prowadzą przetarg na wynajem nośników reklamy zewnętrznej. Zostaną one wykorzystane w kampanii reklamowej miasta zaplanowanej na jesień br.

Na wrzesień i listopad zaplanowano lokalną kampanię w Szczecinie na citylightach i billboardach. W październiku działania będą mieć zasięg ogólnopolski. Zostaną w nich wykorzystane – oprócz Szczecina – billboardy w Poznaniu, we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi oraz Gdyni.

Dodatkowo w drugiej połowie grudnia br. władze miasta chcą zainstalować w ścisłym centrum metropolii reklamę wielkoformatową o pow. 100 mkw. Szczegóły dotyczące działań reklamowych nie są znane. Przetarg zostanie rozstrzygnięty w sierpniu br. (BG)