Kraj

"Newsweek" planuje zmiany w wersji magazynowej i online

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) planuje zmiany w swojej wersji drukowanej i internetowej. - Uznaliśmy, że nadszedł czas, żeby odświeżyć...

“Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) planuje zmiany w swojej wersji drukowanej i internetowej. – Uznaliśmy, że nadszedł czas, żeby odświeżyć szatę graficzną i strukturę magazynu – powiedział Jerzy Karwelis, dyr. wydawniczy “Newsweek Polska”. Zmiany w wydaniu papierowym najprawdopodobniej będą wprowadzone we wrześniu, a w wydaniu online – w październiku br.

Nie ma mowy o repozycjonowaniu “Newsweeka”, z którego wyników wydawca jest zadowolony. Ostatnio tytuł znajduje się na pozycji numer dwa wśród tygodników opinii pod względem sprzedaży egzemplarzowej. Według ostatnio podsumowanych danych przez ZKDP za kwiecień br. średnia sprzedaż ogółem “Newsweeka” wyniosła ok. 123,1 tys. egz., “Polityki” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) – 150,7 tys., “Wprost” (AWR “Wprost”) – 105,5, “Przekroju” (Edipresse Polska) – 77,1 tys. Wpływy reklamowe “Newsweeka” za pierwsze cztery miesiące br. dały mu pozycję numer jeden w grupie – 34,6 mln zł (Expert Monitor, bez autopromocji). (KP)