Przetargi

Effectica zdobyła budżet Polskiego Związku Koszykówki

Agencja reklamowa Effectica wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną koszykarskich mistrzostw Europy Eurobasket 2009. Do przetargu zaproszonych było pięć agencji. Wraz...

Agencja reklamowa Effectica wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną koszykarskich mistrzostw Europy Eurobasket 2009. Do przetargu zaproszonych było pięć agencji.

Wraz z agencją marketingu sportowego Sport Media Effectica utworzyła konsorcjum, które będzie odpowiadało za przygotowanie i przeprowadzenie promocji mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn Eurobasket 2009 oraz wsparcie Polskiego Związku Koszykówki w organizacji całych mistrzostw. W zakres obsługi wchodzą działania reklamowe w mediach (kampanie telewizyjne, radiowe, prasowe, outdoor), działania public relations oraz organizacja widowisk i eventów o charakterze sportowym i rozrywkowym. (DD)