Kraj

Grunenthal rozpoczyna współpracę z On Board PR

Grunenthal, firma farmaceutyczna, podpisał umowę z On Board PR, agencją świadczącą usługi doradztwa public relations. Do tej pory firmy nie...

Grunenthal, firma farmaceutyczna, podpisał umowę z On Board PR, agencją świadczącą usługi doradztwa public relations. Do tej pory firmy nie współpracowały. On Board PR nie podaje, na jakiej zasadzie rozpoczął współpracę z klientem.

Grunenthal powierzył On Board PR prowadzenie ogólnopolskiego programu skutecznej kontroli bólu – “Ulga w bólu”. Realizacja działań związana jest z edukacją i popularyzacją dobrych praktyk w leczeniu bólu przewlekłego. Program potrwa do końca br. Prowadzi go dział corporate kierowany przez Iwonę Kubicz. Menedżerem projektu jest Katarzyna Szczypek.

W Polsce Grunenthal, powstały w 1946 r., jest obecny od 2002 r. Specjalizuje się w badaniach i produkcji leków zwalczających ból.

Firmy farmaceutyczne stanowią istotną grupę klientów On Board PR, należą do niej m.in. Baxter i Teva. (KP)