Kraj

Michał Szeptycki założył dom mediowy Innovations

Michał Szeptycki, do niedawna dyrektor mediów SPC House of Media, założył dom mediowy Innovations. Innowacyjne rozwiązania w zakresie planowania mediów...

Michał Szeptycki, do niedawna dyrektor mediów SPC House of Media, założył dom mediowy Innovations. Innowacyjne rozwiązania w zakresie planowania mediów mają być domeną nowej agencji. – Początkowo miała to być firma zajmująca się przede wszystkim ambient mediami, jednak wiele rozmów, jakie przeprowadziłem w ostatnim czasie, przekonało mnie, że klienci oczekują zintegrowanych rozwiązań, w których strategia mediowa oparta na tradycyjnych mediach jest w naturalny sposób uzupełniona przez działania niestandardowe wykorzystujące inne kanały komunikacji – mówi Szeptycki.

Negocjuje on właśnie pierwsze kontrakty z klientami, a jak pisaliśmy w dzisiejszym DS “MMP”, Innovations startuje w przetargu mediowym Telewizji Puls.

Szeptycki kompletuje właśnie zespół nowej firmy, pracuje nad budową strony internetowej. Zapowiada na jesień realizację pierwszych kampanii Innovations. Na razie nie przedstawia założeń co do wyników finansowych swojego domu mediowego.

Michał Szeptycki jest od 12 lat związany z branżą reklamową. Karierę zaczynał w dziale mediów agencji Euro RSCG, następnie tworzył dział mediów w agencji Foote, Cone & Belding (FCB). Potem objął funkcję dyrektora ds. mediów domu mediowego Media Concept, a od 1999 roku współtworzył SPC House of Media. (JN, PM)