Przetargi

Trzy agencje w konkursie na hasło promujące Warszawę

Agencja Headlines Porter Novelli na zlecenie pełnomocnika prezydenta ds. przygotowań m.st. Warszawy do objęcia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016...

Agencja Headlines Porter Novelli na zlecenie pełnomocnika prezydenta ds. przygotowań m.st. Warszawy do objęcia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r. rozpisała konkurs na hasło promujące stolicę. Do udziału zaproszone zostały trzy agencje: DDB, Dobra Nasza, nazwy trzeciej nie ujawniono.

W ramach konkursu agencje przygotują po trzy hasła promujące Warszawę. Z puli dziewięciu haseł wybrane zostaną trzy (po jednym z każdej agencji), które poddane zostaną głosowaniu warszawiaków. Propozycje zostaną przedstawione do końca lipca, ostateczny wybór nastąpi w sierpniu.

Partnerami konkursu są “Dziennik” i TVP3. (DD)