Kraj

NOWY DZIAŁ PRODUKCJI INTERNETOWYCH W AGENCJI CISZEWSKI PR

Agencja Ciszewski Public Relations uruchomiła nowy dział - Produkcji Internetowych, który będzie odpowiedzialny za projektowanie witryn internetowych, produkcję wygaszaczy ekranu...

Agencja Ciszewski Public Relations uruchomiła nowy dział – Produkcji Internetowych, który będzie odpowiedzialny za projektowanie witryn internetowych, produkcję wygaszaczy ekranu i filmów. Obecnie dział wykonuje pierwsze projekty (prezentacje marketingowe) na rzecz Citibanku oraz producenta papierosów Marlboro, koncernu tytoniowego Philip Morris , jak również opracowuje własną stronę w sieci. W dziale pracują cztery osoby. “Myślimy o rozwinięciu działu, a następnie jego usamodzielnieniu” – powiedział Jerzy Ciszewski, właściciel agencji. Nie zdradzono nakładów finansowych poniesionych na uruchomienie przedsięwzięcia. Ubiegł rok agencja Ciszewski zamknęła 32-proc. wzrostem przychodów w stosunku do roku 1999 (firma konsekwetnie odmawia podania informacji na temat wysokości osiąganych przychodów). W ciągu pierwszych dwóch miesięcy 2001 r. agencja zdobyła dwóch nowych klientów – firmy IBM i Xerox. (MKS)