Kraj

Procter & Gamble podzielił obsługę budżetu shoppermarketingowego

Procter & Gamble podjął decyzję o podziale obsługi projektów z zakresu shopper marketingu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Za ich realizację odpowiadają...

Procter & Gamble podjął decyzję o podziale obsługi projektów z zakresu shopper marketingu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Za ich realizację odpowiadają obecnie trzy agencje reklamowe: 4Frame, Swiift i TQ Group. Przedstawiciele marketera i agencji byli w czasie powstawania tej informacji nieuchwytni. Decyzja Procter & Gamble związana jest z zakończeniem współpracy z agencją shoppermarketingową Saatchi & Saatchi X. Przyczyny jej podjęcia nie zostały ujawnione.

Saatchi & Saatchi X realizowało do tej pory gros projektów marketingowych na terenie sieci handlowych. Obecnie agencja praktycznie nie istnieje, kończąc działalność po likwidacji zespołu (P&G był de facto jej jedynym klientem). Jej marka ma jednak zostać zachowana. Prawdopodobnie jesienią br. sieć Saatchi rozpocznie budowę nowych struktur firmy i jej składu menedżerskiego. (JP)