Kraj

Canal Plus Cyfrowy będzie promować start Ekstraklasy

21 lipca ruszy telewizyjna kampania reklamowa przygotowana na zlecenie firmy Canal Plus Cyfrowy, a związana ze startem nowego sezonu rozgrywek...

21 lipca ruszy telewizyjna kampania reklamowa przygotowana na zlecenie firmy Canal Plus Cyfrowy, a związana ze startem nowego sezonu rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy.

30-sekundowy spot odwołujący się do sportowych emocji i podkreślający jakość standardu HD, w którym przeprowadzane są transmisje, został wyreżyserowany przez Mariusza Fronta we współpracy z agencją Gruppa66 Ogilvy. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

Kampania realizowana będzie w stacjach: TVN, TVN Siedem, Discovery Channel, Animal Planet, TVN24, Comedy Central, AXN, Kino Polska, VH1, Fox Life, Zone Reality, National Geographic Channel i Zone Europa. Kampania potrwa do 10 sierpnia.

W działaniach wykorzystano hasło: “Canal Plus dodaje emocji”.

Canal Plus pokazuje mecze polskiej ekstraklasy piłkarskiej od 1995 r. Nowa umowa na prawa do polskiej ligi obejmuje najbliższe trzy sezony (do 2011). Większość transmisji emitowanych było ostatnio w Canal Plus Sport i weekendowym paśmie Canal Plus Sport 2. Od grudnia 2006 r. rozgrywki sportowe dostępne są w wysokiej rozdzielczości w Canal Plus Sport HD.

Pod koniec lipca, razem ze startem ligi piłkarskiej, ruszy kanał Orange Sport, współtworzony przez Telekomunikację Polską i Canal Plus Cyfrowy, w którym pokazywane będą spotkania sezonu 2008/2009. (PM)