Kraj

Diageo podniosło sprzedaż marki Baileys; wspólny projekt z "Elle"

Likier Baileys dystrybuowany przez Diageo Polska w ostatnim czasie zanotował kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży. Według danych firmy na podstawie ACNielsen pod...

Likier Baileys dystrybuowany przez Diageo Polska w ostatnim czasie zanotował kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży. Według danych firmy na podstawie ACNielsen pod względem wartościowym sprzedaż tego alkoholu w okresie IV-V br. była wyższa o 40 proc. w stosunku do analogicznego okresu ub.r. W likierach międzynarodowych Baileys ma drugą pozycję po marce Sheridans.

Obecnie Diageo realizuje wspólny projekt promocyjny z magazynem “Elle” (Burda Media Polska). Do sierpniowego wydania magazynu został dołączony “Przewodnik po miejscach chillout”, który kończy trwający od ponad sześciu miesięcy wspólny projekt “Elle” i marki Baileys w Polsce. Program Chillout Moments ma odzwierciedlać filozofię marki, która koncentruje się na relaksie, spotkaniach z przyjaciółmi. Celem akcji jest budowanie świadomości brandu. Marka Baileys kierowana jest do kobiet w wieku 25-45 lat, aktywnych w życiu prywatnym i zawodowym, mieszkających w dużych aglomeracjach. (JD)