“Modne Miasta, Modni Ludzie” – pod taką nazwą ukazała się w 100-tysięcznym nakładzie edycja specjalna miesięcznika “Machina” (Media Point Group). Publikacja będzie w sprzedaży przez trzy miesiące, do końca lata, niezależnie od ukazującej się co miesiąc “Machiny”.
Media Point Group dotychczas wprowadziło trzy edycje specjalne “Modnych Miast” z logo “Machiny”, ale aktualna ma po raz pierwszy nie tylko podwójny tytuł, lecz także także nowe logo i nowy layout. – Nowy podtytuł i zawartość tego numeru pokazują kierunek, w którym chcemy rozwijać “Modne Miasta” – powiedział Robert Pstrokoński, wiceprezes zarządu Media Point Group, i dodał, że publikacja wpisuje się w strategię rozszerzania brandów przyjętą przez Platformę Mediową “Point Group” (PMPG), w której strukturach jest Media Point Group.
“Machina. Modne Miasta, Modni Ludzie” kosztuje 5,99 zł. Promocja tytułu obejmuje media prasowe i internetowe PMPG. (KP)