Kraj

MPG przedstawia się jako preferowany dom France Telecom w briefie dla mediów

Dom mediowy MPG przesłał do mediów brief, w którym oprócz prośby o warunki cenowe w przetargu France Telecom przedstawia mediom...

Dom mediowy MPG przesłał do mediów brief, w którym oprócz prośby o warunki cenowe w przetargu France Telecom przedstawia mediom szanse swoje i konkurentów na wygraną w tym konkursie. W briefie napisano między innymi to, że MPG jest preferowanym domem mediowym France Telecom na świecie, a Initiative nie ma potencjału na dalsze obsługiwanie tego klienta. MPG sugeruje również mediom, że nie jest tajemnicą, iż Initiative w najbliższym czasie ma zostać połączony z Universal McCann na różnych obszarach działalności. Przypomina także, że Mediaedge:cia wchodzi w skład GroupM, w której niedawno zmieniło się kierownictwo, a agencja nie odnotowuje ostatnio sukcesów nowobiznesowych i pojawiły się pierwsze symptomy kłopotów z obsługą klientów. MPG sugeruje też mediom, że wygrana Starcomu lub MEC wchodzących w skład dużych grup negocjacyjnych oznaczałaby pogorszenie sytuacji na rynku i media by na tym straciły.

Nie udało nam się uzyskać komentarza MPG nt. briefu, który został opatrzony klauzulą poufności. Informacje nt. jego treści uzyskaliśmy nieoficjalnie.

Przypomnijmy, że w przetargu na obsługę grupy TP (w której France Telecom jest głównym udziałowcem) startują: MPG, Mediaedge:cia, Starcom oraz Initiative Warszawa, który broni budżetu tego klienta. (JN)