Kraj

Ruszyła kampania promująca ideę transplantacji

1 sierpnia wystartowała kampania społeczna promująca ideę transplantacji. Działania autorstwa agencji reklamowej Goahead obejmują spoty telewizyjne (TVN) i radiowe (RMF...

1 sierpnia wystartowała kampania społeczna promująca ideę transplantacji. Działania autorstwa agencji reklamowej Goahead obejmują spoty telewizyjne (TVN) i radiowe (RMF FM) oraz billboardy na nośnikach Cityboard Media. Kampania powstała na zlecenie Stowarzyszenia Życie po Przeszczepie. Oprócz patronów medialnych (obok TVN, RMF i Cityboard Media także “Przekrój” i “Rzeczpospolita”) kampanię wspierają: Roche, Wyeth i Bristol-Myers Sqibb.

Celem działań jest stworzenie życzliwej atmosfery wokół problematyki transplantacji oraz promocja dawstwa narządów – żywego i pośmiertnego, czyli po pierwsze, zachęcenie odbiorców reklam do podpisania tzw. oświadczenia woli (zgody na przeszczep narządów po śmierci), a po drugie, do odwiedzenia stron www.przeszczep.pl i poszerzenia wiedzy na temat dawstwa. (AMS)