Zagranica

Cartier będzie szukać klientów w MySpace

Cartier, francuski producent luksusowej biżuterii i zegarków, zamierza promować się w serwisie społecznościowym MySpace. W opinii szefów firmy związek luksusowych...

Cartier, francuski producent luksusowej biżuterii i zegarków, zamierza promować się w serwisie społecznościowym MySpace. W opinii szefów firmy związek luksusowych produktów z siecią skupioną głównie na nastolatkach i młodych użytkownikach internetu tylko pozornie wygląda na łączenie sprzeczności. Ich zdaniem serwisy społecznościowe są najlepszym miejscem do poszukiwania nowych grup konsumentów.

Cartier jest jednak jednym z niewielu luksusowych brandów, które nie wypowiadają się sceptycznie o reklamie w internecie. Pozostałe nadal wybierają magazyny drukowane i tradycyjne media.

W opinii członków zarządu MySpace ponad 25 proc. wizyt w ich serwisie pochodzi jednak z gospodarstw domowych, których roczny dochód przekracza 100 tys. dol., co stanowi potencjalny cel producentów dóbr luksusowych. (MS na podst. “Daily Telegraph” i “iMedia”)