Kraj

Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP

Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. ds. strategicznych projektów marketingowych, odchodzi z przyczyn osobistych z firmy LPP SA zarządzającej markami Reserved, Cropp i...

Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. ds. strategicznych projektów marketingowych, odchodzi z przyczyn osobistych z firmy LPP SA zarządzającej markami Reserved, Cropp i Esotiq. Nie podaje jeszcze, jakie są jego dalsze plany zawodowe.

W LPP pracował od 2003 r., uczestnicząc w narodzinach marek Reserved i Cropp Town. Przez ponad trzy lata kierował działem marketingu LPP, następnie zarządzał kreacją w spółce. Przeprowadził m.in. repozycjonowanie marki Reserved z casual na modową, łącząc ją ze znanymi nazwiskami ze świata mody. Ostatnio zajmował stanowisko dyr. ds. strategicznych projektów marketingowych. Jego stanowisko zostanie zlikwidowane.

LPP jest w trakcie reorganizacji działu marketingu. – Firma ewoluuje, dostosowuje się do potrzeb polskiego rynku i dziesięciu rynków międzynarodowych, na których jest obecna ze swoimi markami – tłumaczy Dominika Nawrocka, PR manager LPP. Twierdzi jednocześnie, że reorganizacja działu marketingu nie jest spowodowana fuzją LPP ze spółką Artman, właścicielem marki House.

W czerwcu z LPP odszedł Tomasz Gardziewicz, kier. ds. projektów marketingowych Cropp/Cropp Town. Jego stanowisko także uległo likwidacji.

Nową strukturą w LPP jest dział PR, któremu przewodniczy Dominika Nawrocka, pracująca w firmie od niedawna. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Edelman Polska i Euro RSCG Sensors. Dyrektorem marketingu LPP pozostaje Agnieszka Górska. (MKS)