Pozyskanie przez warszawski oddział agencji Great Open House nowych budżetów i rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi klientami zaowocowało zmianami związanymi z...
Pozyskanie przez warszawski oddział agencji Great Open House nowych budżetów i rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi klientami zaowocowało zmianami związanymi z awansami wewnątrz agencji oraz pojawieniem się nowych osób w działach obsługi klienta oraz eventów.
Na stanowisko senior account executive awansowała Agnieszka Droszczak pełniąca dotąd funkcję account executive. Obecnie będzie kierować teamem dedykowanym do obsługi strategicznych klientów agencji: Kraft Foods Polska, PKO BP i Urzędu Miasta Łodzi.
Funkcję account executive objęła Weronika Lach, która wraz z kilkuosobowym zespołem będzie realizować projekty dla marek Polkomtela.
Tomasz Seremet dołączył do zespołu na stanowisko junior account executive. Wcześniej pracował w agencji Peppermint dla takich marek, jak: Empik, RoC i Wilanów One, zajmując się również rozwojem new businessu.
Adam Olejniczak objął stanowisko junior account executive. Wcześniej pracował m.in. jako marketing manager w ExpressMap Polska. Będzie pracować dla marek Plus oraz 36,6.
Agencja rozwija również dział eventowy, do którego dołączyła Dorota Ginter, obejmując stanowisko event executive. Wcześniej pracowała w agencjach eventowych Extreme Team oraz Grand Prix Team. (MKS)
Czytaj więcej na temat: Plus, Polkomtel, PKO BP, Kraft Foods Polska, Great Open House, Empik, 36, 6, RoC, Wilanów One, Droszczak Agnieszka, Lach Weronika, Seremet Tomasz, Olejniczak Adam, Ginter Dorota, ExpressMap Polska, Extreme Team, Grand Prix Team