M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse i nowe osoby w agencji Great Open House

Serwis Dzienny | 5 sierpnia 2008, 06:45

Pozyskanie przez warszawski oddział agencji Great Open House nowych budżetów i rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi klientami zaowocowało zmianami związanymi z...

Pozyskanie przez warszawski oddział agencji Great Open House nowych budżetów i rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi klientami zaowocowało zmianami związanymi z awansami wewnątrz agencji oraz pojawieniem się nowych osób w działach obsługi klienta oraz eventów.

Na stanowisko senior account executive awansowała Agnieszka Droszczak pełniąca dotąd funkcję account executive. Obecnie będzie kierować teamem dedykowanym do obsługi strategicznych klientów agencji: Kraft Foods Polska, PKO BP i Urzędu Miasta Łodzi.

Funkcję account executive objęła Weronika Lach, która wraz z kilkuosobowym zespołem będzie realizować projekty dla marek Polkomtela.

Tomasz Seremet dołączył do zespołu na stanowisko junior account executive. Wcześniej pracował w agencji Peppermint dla takich marek, jak: Empik, RoC i Wilanów One, zajmując się również rozwojem new businessu.

Adam Olejniczak objął stanowisko junior account executive. Wcześniej pracował m.in. jako marketing manager w ExpressMap Polska. Będzie pracować dla marek Plus oraz 36,6.

Agencja rozwija również dział eventowy, do którego dołączyła Dorota Ginter, obejmując stanowisko event executive. Wcześniej pracowała w agencjach eventowych Extreme Team oraz Grand Prix Team. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,