Kraj

Marek Matysek szefem działu komunikacji konsumenckiej Edelman Polska

Marek Matysek został dyrektorem działu komunikacji konsumenckiej w agencji PR Edelman Polska. Będzie się zajmował budowaniem strategii marek, marketingiem konsumenckim...

Marek Matysek został dyrektorem działu komunikacji konsumenckiej w agencji PR Edelman Polska. Będzie się zajmował budowaniem strategii marek, marketingiem konsumenckim i zarządzaniem kryzysowym. W tej roli będzie też zarządzał zespołami obsługującymi takich klientów agencji, jak: Coca-Cola, Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta, Lagostina, Xbox360, Microsoft, Chiquita i Greenbag.

Przed dołączeniem do Edelman Polska Matysek był partnerem zarządzającym Market Intelligence. Wcześniej przez 8 lat pracował w marketingu Cadbury Wedel. Był też szefem działu komunikacji Pepsi Co. Polska. Jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego i warszawskiej SGH. (MS)