Kraj

Orange wspiera Warszawę w otrzymaniu tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016

Orange (PTK Centertel) został sponsorem tytularnym I edycji Orange Warsaw Festival, który odbędzie się we wrześniu br. i jest jednym...

Orange (PTK Centertel) został sponsorem tytularnym I edycji Orange Warsaw Festival, który odbędzie się we wrześniu br. i jest jednym z elementów strategii uzyskania przez Warszawę tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Marka realizuje w ten sposób długofalową strategię sponsorowania wydarzeń muzycznych. – Muzyka to dla nas kolejny sposób, by umilić naszym klientom wolny czas. Dla tych, którzy nie będą mogli osobiście wziąć udziału w koncertach, przygotowaliśmy specjalne darmowe usługi, które pozwolą na obejrzenie artystów na żywo w internecie i telefonie komórkowym – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes zarządu PTK Centertel.

Kampanię promocyjną festiwalu obejmującą działania ATL i BTL przygotowała agencja Adeen. Logo festiwalu stworzył grafik Tomasz Sadurski. Organizatorem Orange Warsaw Festival jest działająca w ramach struktur Sony BMG agencja eventowo-bookingowa SNAP. (DD)