Kraj

Paweł Binder szefem marketingu LG Electronics Polska

Paweł Binder, brand manager sprzętu RTV w LG Electronics Polska, awansował na stanowisko marketing managera, obejmując tym samym kierownictwo działu...

Paweł Binder, brand manager sprzętu RTV w LG Electronics Polska, awansował na stanowisko marketing managera, obejmując tym samym kierownictwo działu marketingu. Będzie odpowiedzialny za strategię i egzekucję działań marketingowych wszystkich kategorii produktowych: sprzętu RTV, audio-wideo, sprzętu AGD, telefonów i akcesoriów GSM oraz sprzętu IT, a także ścisłą współpracę z działem sprzedaży. Zastąpił Krzysztofa Zycha, wieloletniego szefa marketingu polskiego oddziału LG, który rozstał się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.

Paweł Binder ma 35 lat. W LG Electronics Polska pracuje od trzech lat i dotychczas odpowiadał za planowanie, strategię i kontrolę działań marketingowych telewizorów plazmowych, LCD i sprzętu audio-wideo. Wcześniej, w latach 2000-2005, jako product manager odpowiadał za wprowadzenie na polski rynek m.in. takich marek, jak Yamaha Elektronik, B&W, Marantz, zarządzanie produktami i markami produktów, koordynację kampanii promocyjnych i współpracę z siecią dilerów. Binder jest doktorantem w Szkole Głównej Handlowej na kierunku strategie marketingowe, absolwentem studiów MBA oraz Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie – The Polish Open University o specjalizacji zarządzanie i marketing. Oprócz pasji do nowych technologii interesuje się wszelkimi formami audiowizualnymi, w tym fotografią, co znajduje swoje przełożenie również w kampaniach reklamowych.

Przedstawiciele LG informują, że awans Bindera na szefa marketingu jest wynikiem bardzo dobrych efektów promocyjnych, w tym wyników ostatniej globalnej kampanii marketingowej telewizorów LCD Scarlet, której lokalna egzekucja została wyróżniona i doceniona na tle innych krajów europejskich.

Wcześniejsze stanowisko Bindera jako brand managera kategorii RTV objął Jarosław Turant, który przyszedł do LG z Agros Novej, gdzie przez dwa lata (2007-2008) jako brand manager odpowiedzialny był za zarządzanie i koordynację działań marketingowych marki Fortuna. Wcześniej przez trzy lata (2004-2007) pracował w Procter & Gamble Operations Polska na stanowisku associate brand managera oraz w dziale trade marketingu. Turant jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. (MB)