M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Auto Motor i Sport" po relaunchu podniósł sprzedaż o 10 proc.

Serwis Dzienny | 18 sierpnia 2008, 06:45

Sprzedaż pierwszego po relaunchu wydania "Auto Motor i Sport" wzrosła o mniej więcej 10 proc. w stosunku do średniej z...

Sprzedaż pierwszego po relaunchu wydania "Auto Motor i Sport" wzrosła o mniej więcej 10 proc. w stosunku do średniej z tego roku, wynika z danych wydawnictwa Motor-Presse Polska. Magazyn został poddany zmianom layoutowym, zwiększono jego format, wprowadzono klejony grzbiet i lakierowaną okładkę. Wydawca podniósł także cenę egzemplarzową pisma z 6,99 zł na 8,50 zł. Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem w okresie styczeń-maj br. wyniosła 46 tys. egz. (JD)

Czytaj więcej na temat: , ,