M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mateusz Zaremba w rosyjskiej The Creative Factory odpowiada za globalną obsługę marki LD

Serwis Dzienny | 19 sierpnia 2008, 06:45

Mateusz Zaremba, dotychczasowy dyrektor strategiczny polskiej agencji reklamowej Zoom Advertising, został global account directorem w rosyjskiej agencji The Creative Factory...

Mateusz Zaremba, dotychczasowy dyrektor strategiczny polskiej agencji reklamowej Zoom Advertising, został global account directorem w rosyjskiej agencji The Creative Factory w Moskwie. Kieruje tam pracami zespołu odpowiedzialnego za wsparcie globalnej strategii i kreacji marki papierosów LD należącej do koncernu Japan Tobacco International (JTI). Nie udało nam się ustalić, czy stanowisko global account directora w moskiewskiej agencji jest nowe, czy też było wcześniej zajmowane przez inną osobę.

The Creative Factory zdobyła globalny kreatywny budżet marki LD w przetargu, który rozstrzygnięto w czerwcu br. Agencja w zakresie opracowania strategii dla tego brandu współpracuje z zespołem JTI w Genewie. Zajmie się m.in. wprowadzeniem platformy komunikacyjnej tej marki na 30 rynkach na całym świecie.

Zaremba w Zoom Advertising był od wiosny ub.r. Wcześniej pracował dla marek tytoniowych jako client service director w agencji interaktywnej Hypermedia. Poprzednio przez blisko trzy lata związany był z koncernem Philip Morris Polska, ostatnio jako szef zespołu marki L&M.

Na stanowisku dyr. strategicznego Zoom Advertising Zarembę zastąpił Jacek Bieliński. Ostatnio odpowiadał on za komunikację marketingową firmy Looksoft, a do 2007 r. był związany m.in. z Unilever Polska jako brand manager marek Lipton, Amino, Hellmann's. (BG, MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,