M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank HSBC inwestuje w wizerunek - zadebiutuje z reklamą w TV

Serwis Dzienny | 19 sierpnia 2008, 06:45

Polski oddział brytyjskiego banku HSBC rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową promującą nową międzynarodową usługę dla klientów indywidualnych - HSBC Premier (to usługa...

Polski oddział brytyjskiego banku HSBC rozpoczyna kampanię wizerunkowo-produktową promującą nową międzynarodową usługę dla klientów indywidualnych - HSBC Premier (to usługa skierowana do osób zamożnych, które prowadzą międzynarodowy styl życia). W pierwszym etapie działania obejmą outdoor (citylighty przy centrach biznesowych), nośniki reklamowe na terenie lotniska Okęcie oraz reklamy w internecie (m.in. portale Onet.pl, Money.pl, Bankier.pl czy Golf24.pl). Kreacja jest częścią ogólnoświatowej kampanii stworzonej przez JWT Londyn, a w Polsce zaadaptowanej przez JWT Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska (obie agencje pracują dla HSBC sieciowo).

Na przełomie września i października kampania zostanie rozwinięta - reklamy pojawią się w telewizji i prasie (tytuły biznesowe i lifestyle'owe). Działania reklamowe, oczywiście z różnym nasileniem, HSBC zaplanował do końca br. - Celem kampanii jest budowa wizerunku HSBC jako banku o międzynarodowym zasięgu i lokalnej wiedzy oraz przedstawienie usługi HSBC Premier jako nowej kategorii w segmencie bankowości osobistej - mówi Edyta Barmentloo, dyr. marketingu HSBC Bank Polska.

Kampania eksponuje przewagę konkurencyjną HSBC w porównaniu z innymi bankami w Polsce, jaką w tym zakresie daje mu międzynarodowa obecność w 83 krajach. Motywem przewodnim reklam jest międzynarodowość, a jednocześnie lokalność usługi Premier, zaś mottem hasło: "Poznaj świat międzynarodowej bankowości". Jak wyjaśnia marketer, kampania skierowana jest do zmieniającego się w Polsce zamożnego klienta masowego. Chodzi przede wszystkim o osoby prowadzące międzynarodowy tryb życia oraz kadrę menedżerską, jak również obcokrajowców mieszkających w Polsce. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,