M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Świerszczyk" od września w całkiem nowej postaci

Serwis Dzienny | 19 sierpnia 2008, 06:45

Dwutygodnik dla dzieci "Świerszczyk" od września przejdzie gruntowne przeobrażenie. Zwiększy nakład do 45 tys. egz. (było 40 tys.), a docelowo,...

Dwutygodnik dla dzieci "Świerszczyk" od września przejdzie gruntowne przeobrażenie. Zwiększy nakład do 45 tys. egz. (było 40 tys.), a docelowo, do końca br., chce mieć 50 tys. Zmieni się zawartość merytoryczna "Świerszczyka", jego szata graficzna, logo, objętość będzie większa. Grupą docelową pisma mają być dzieci rozpoczynające naukę czytania, 6-8-letnie, oraz ich rodzice. Wydawca - wydawnictwo Nowa Era - planuje promocję tytułu m.in. w internecie i na plakatach.

Tytuł ma nową naczelną Małgorzatę Węgrzecką, która ostatnio była związana z pismami telewizyjnymi Wydawnictwa Bauer, a wcześniej była redaktorką kilku czasopism dla dzieci. Zastąpiła Katarzynę Szantyr-Królikowską, która rozstała się z tytułem. Za marketing "Świerszczyka" odpowiada Zuzanna Gałuszka, wcześniej związana z Prószyński Media. Cena "Świerszczyka" wynosi 4,90 zł. Magazyn ukazywać się będzie bez gadżetów.

"Świerszczyk" ma długą tradycję. Pierwszy numer znalazł się w sprzedaży w 1945 r. Tworzyły go osobowości kultury, m.in. literaci Ewa Szelburg-Zarembina i Jan Brzechwa oraz rysownicy Eryk Lipiński i Jan Marcin Szancer. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,