M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Click!" w nowej formule ma trafiać także do nieco starszych odbiorców

Serwis Dzienny | 19 sierpnia 2008, 06:45

Wydawnictwo Bauer zmienia miesięcznik "Click!". Pierwszym odnowionym wydaniem będzie najbliższe, wrześniowe, na rynku od 20 sierpnia. Wejście nowego "Clicka!" wspierać...

Wydawnictwo Bauer zmienia miesięcznik "Click!". Pierwszym odnowionym wydaniem będzie najbliższe, wrześniowe, na rynku od 20 sierpnia. Wejście nowego "Clicka!" wspierać będzie kampania reklamowa. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia, kreację autorstwa redakcji "Clicka!" zrealizowała firma DigitArt. Działania obejmą telewizję: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz BBC Knowledge, a także internet, punkty sprzedaży i tytuły Bauera.

Dzięki odświeżeniu formuły "Click!" według założeń wydawcy powinien trafiać do szerszej niż dotychczas grupy odbiorców. Magazyn ma stać się atrakcyjniejszy także dla nieco starszych czytelników, graczy komputerowych w wieku 24-30 lat. Nowy profil magazynu wyraża hasło: "Gry - Komputery - Konsole - Technologie - E-sport". Do każdego wydania dołączana jest płyta DVD z trzema pełnymi wersjami gier. Cena "Clicka!" wyniesie 8,50 zł, a dotychczas było to 6,99 zł. Nakład wzrośnie z ok. 95 tys. egz. do 120 tys. egz. Zwiększy się format magazynu. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,