Kraj

Discovery Networks zbada widzów we własnym panelu

Od września Discovery Networks wprowadza własne narzędzie badawcze Panel Widzów Discovery. Celem projektu jest poznanie preferencji i opinii widza danego...

Od września Discovery Networks wprowadza własne narzędzie badawcze Panel Widzów Discovery. Celem projektu jest poznanie preferencji i opinii widza danego rynku. Zdaniem kierownictwa Discovery Networks panel doskonale wpisuje się w strategię firmy polegającą na dostosowywaniu usług do potrzeb poszczególnych rynków. Widzowie wszystkich kanałów z portfolio Discovery Networks dostępnych w Polsce: Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery HD oraz Discovery Historia, zostaną poinformowani o projekcie oraz zaproszeni do udziału w panelu poprzez kampanię reklamową na wszystkich siedmiu kanałach, której start przewidziany jest jeszcze w sierpniu. Wybrana grupa widzów liczyć będzie około 5 tys. osób. Członkowie Panelu Widzów Discovery za pomocą specjalnej strony internetowej oraz kwestionariuszy elektronicznych wyrażać będą swoją opinię na temat nadchodzących projektów, oferty programowej oraz kampanii reklamowych dostępnych na antenie kanałów Discovery.

– Dzięki panelowi będziemy mogli na bieżąco reagować na uwagi i sugestie konsumentów, dopasowując do nich nasze działania oraz ofertę programową kanałów – mówi Beata Biernacka, research manager Discovery Networks Central Europe. Projekt zostanie zrealizowany przy współpracy z instytutem Millward Brown SMG/KRC. Polska jest czwartym rynkiem europejskim, na którym Discovery Networks wprowadza Panel Widzów Discovery. Projekt obecny jest już we Francji, w Holandii oraz we Włoszech. (PM)