Kraj

Alior zarejestrował już 20 tys. zgłoszeń w ciągu tygodnia

Alior Bank - tworzony przez włoską grupę Carlo Tassara, który szykuje się do startu, rozpoczął akcję pt. "Zbuduj z nami...

Alior Bank – tworzony przez włoską grupę Carlo Tassara, który szykuje się do startu, rozpoczął akcję pt. “Zbuduj z nami nowy bank!” (patrz DS “MMP” z 13 sierpnia), w ramach której osobom, które zarejestrują się na specjalnej stronie internetowej, a następnie odpowiedzą na pytania dotyczące oczekiwań wobec oferty i modelu obsługi nowego banku, oferuje premię w wysokości 100 zł. Warunkiem jest założenie po zakończeniu konkursu konta osobistego w banku. W ciągu tygodnia od rozpoczęcia akcji na stronie banku zarejestrowało się już ponad 20 tys. osób.

Barbara Szołomicka, dyr. marketingu Alior Banku, nie kryje zadowolenia z powodzenia akcji i chociaż o wielkości budżetu reklamowego nowego banku nie chce mówić, to przyznaje, że będzie on “adekwatny” do zakładanych celów. Alior do obsługi mediowej wybrał dom mediowy Maxus, finalizuje też przetarg reklamowy, do którego zaprosił sześć agencji: Change Communications, Leo Burnett, McCann Erickson, Paralotna, Publicis i PZL.

Uczestnik konkursu, który do udziału w nim zaprosi największą liczbę swoich znajomych, otrzyma nagrodę główną (samochód VW Passat za 87 tys. zł), kolejne 5 osób dostanie laptopy MacBook Air (po 6 tys. zł szt.), następne 50 – iPhone’y po 1,7 tys. zł, a kolejnych 500 uczestników – pendrive’y za 30 zł.

Alior Bank w momencie startu (data nie została jeszcze ogłoszona) chce mieć ok. 80 placówek w 50 największych miastach), a docelowo ok. 200 oddziałów i ok. 400 agencji. W ciągu trzech lat chce pozyskać milion klientów (indywidualnych i firm).

Przypomnijmy, że 20 tys. osób (testerów) uczestniczyło w największym bodaj dotychczas tego typu projekcie przedstartowym, jaki pod koniec 2006 r. zorganizowała spółka P4, przed uruchomieniem sieci komórkowej Play (akcja pt. “Nadchodzi4”). (MB)