Kraj

Mediartis wraz z Leroy Merlin wchodzi na rynek custom publishing

Spółka Mediartis rozpoczyna wydawanie nowego magazynu o wnętrzach. Dla Leroy Merlin Polska przygotowała tytuł "Dom z Pomysłem", który skupia się...

Spółka Mediartis rozpoczyna wydawanie nowego magazynu o wnętrzach. Dla Leroy Merlin Polska przygotowała tytuł “Dom z Pomysłem”, który skupia się na dwóch obszarach tematycznych – remontowaniu i dekorowaniu. Będzie sprzedawany w zmiennym cyklu – miesięcznym albo dwumiesięcznym.

Nakład magazynu wynosi 150 tys. egz., objętość – 100 stron. Tytuł będzie sprzedawany w cenie 4 zł w wybranych kioskach oraz w sieci sklepów Leroy Merlin. W Polsce koncern ma 26 sklepów. – Naszym celem jest zaistnieć w świadomości klientów na etapie poprzedzającym zakupy, kiedy szukają inspiracji i pomysłów – powiedziała o nowym czasopiśmie Magdalena Gwiazda, specjalista ds. reklamy w Leroy Merlin Polska.

Redaktorem naczelnym “Domu z Pomysłem” jest Agnieszka Rasmus-Zgorzelska, wcześniej zastępca redaktora naczelnego w “Elle Decoration”. Dyrektorem graficznym nowego magazynu został Piotr Tarasiuk, poprzednio także związany z “Elle Decoration”, gdzie był grafikiem.

– “Dom z Pomysłem” otwiera Mediartis na rynek customers magazines – powiedział Guillaume Devoud, właściciel spółki, wcześniej szef wydawnictwa Hachette w Polsce. Mediartis powstała w ub.r., od września 2007 r. jest wydawcą portalu Handel-net.pl. (KP)