Kraj

Twórca globalnej reklamy Toyoty reżyserem nowego spotu telewizji N

Wystartowała nowa kampania promocyjna telewizji nowej generacji N (ITI Neovision) pod hasłem "Kto ma pilota, ten ma władzę". Do wyreżyserowania...

Wystartowała nowa kampania promocyjna telewizji nowej generacji N (ITI Neovision) pod hasłem “Kto ma pilota, ten ma władzę”. Do wyreżyserowania spotu TV zatrudniono angielskiego reżysera Nicka Liveseya, twórcę reklam m.in.: Toyoty, Verizon Mobile i Nike. Za wizualną stronę reklam odpowiada operator Mattias Montero. Za koncepcję kampanii odpowiadają Anna Łoskiewicz i Jacek Izrailewski z agencji reklamowej Brain. Spot reklamowy trwa 45 sekund. Występują w nim setki postaci: gwiazdy filmowe, sportowcy, bohaterowie filmowi itp.

Kampania N obejmuje anteny: TVP, TVN, TVN24, TVN Siedem, TV4, AXN, Animal Planet, MTV Polska, Viva Polska, oraz innych kanałów. Jej uzupełnieniem są działania w internecie oraz reklama prasowa w wybranych tygodnikach ogólnopolskich. Media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

Celem kampanii jest zakomunikowanie bogactwa oferty programowej platformy satelitarnej N. – Naszym celem jest również udowodnienie, że ta najbardziej nowoczesna oferta jest bardzo przystępna cenowo – mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu i członek zarządu ITI Neovision. Informacja o czasie trwania kampanii reklamowej nie została ujawniona. (BG)