Kraj

Wojak Szwejk twarzą reklam promujących Przemyśl

"Perspektywa" Studio Architektury Marki zrealizowała dla Przemyśla ogólnopolską kampanię informacyjną, będącą częścią "Strategii promocji turystyki dla Miasta Przemyśla na lata...

“Perspektywa” Studio Architektury Marki zrealizowała dla Przemyśla ogólnopolską kampanię informacyjną, będącą częścią “Strategii promocji turystyki dla Miasta Przemyśla na lata 2008-2015” przygotowanej we współpracy z Polską Agencją Rozwoju Turystyki SA. Wykorzystano w niej wizerunek wojaka Szwejka, z książek Jaroslava Haska.

W pierwszym etapie położono nacisk na budowanie świadomości marki miasta zgodnie z hasłem “Miasto Turystyczne – Twierdza Przemyśl”. Działania miały na celu pozycjonowanie Przemyśla jako jednego z najpiękniejszych i najstarszych miast Polski, w którym można aktywnie wypocząć zarówno latem, jak i zimą oraz zobaczyć unikatowe na skalę europejską atrakcje historyczne i przyrodnicze.

Kampania prowadzona jest głównie poprzez działania PR skierowane do dziennikarzy.

Zwieńczeniem pierwszego etapu kampanii i jednocześnie początkiem drugiego będzie ogólnopolska premiera komiksu pt. “Zupełnie nieznana przygoda dobrego wojaka Szwejka w mieście Przemyślu”. Rysunki do niego wykonał Daniel de Latour, a scenariusz napisał Karol Konwerski. Wokół komiksu będą się koncentrować działania promocyjne miasta do końca roku. Do sprzedaży trafi przed świętami Bożego Narodzenia. (DD)