Kraj

Szymon Dobrzyński odpowiada w Żywcu za marki premium

Szymon Dobrzyński, dotychczasowy dyrektor departamentu zarządzania marką Grupy Telekomunikacji Polskiej i zastępca dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej, po pięciu latach pracy...

Szymon Dobrzyński, dotychczasowy dyrektor departamentu zarządzania marką Grupy Telekomunikacji Polskiej i zastępca dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej, po pięciu latach pracy w TP SA przeszedł do Grupy Żywiec, gdzie został menedżerem odpowiedzialnym za kategorię marek premium (Żywiec i Heineken). To nowo utworzone stanowisko w strukturze Grupy Żywiec.

Dobrzyński karierę zawodową zaczynał w 1995 r. w Kompanii Piwowarskiej (wtedy jeszcze: Lech Browary Wielkopolskie), od stanowiska specjalisty, a kończył jako senior brand manager Lecha (zajmował się m.in. sponsoringiem w sumie kilkunastu klubów piłkarskich, żużlowych, koszykarskich i siatkarskich, pierwszym sponsoringiem narodowej reprezentacji piłkarskiej i olimpijskiej, pierwszym sponsoringiem całej ligi koszykarskiej – Lech Basket Liga oraz sponsoringiem mistrzostw świata – Lech Speedway Grand Prix, a także komunikacją ATL i BTL).

W 2002 r. został dyrektorem marketingu i sprzedaży firmy Sportfive zajmującej się nabywaniem i sprzedażą praw do transmisji sportowych i marketingiem sportowym.

W 2003 r. przeszedł do Telekomunikacji Polskiej SA, gdzie został dyrektorem departamentu zarządzania marką, a w 2005 r. objął równolegle stanowisko zastępcy dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej. W Grupie TP zajmował się strukturą portfela marek i brandingiem, ich tożsamością i pozycjonowaniem, efektywnością ich komunikacji oraz sponsoringiem.

Po jego odejściu p.o. dyrektorem departamentu zarządzania marką Grupy TP została Anna Pobidyńska (o jej nominacji piszemy również w dzisiejszym DS “MMP”). (MB)