Przetargi

Atlantic rozpoczął przetarg na koncepcję komunikacji marki

Grupa kapitałowa Atlantic rozpoczęła proces wyboru agencji reklamowej, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji komunikacji dla marki Atlantic w latach...

Grupa kapitałowa Atlantic rozpoczęła proces wyboru agencji reklamowej, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji komunikacji dla marki Atlantic w latach 2009 i 2010 na rynkach Unii Europejskiej i poza nią. Do przetargu zaproszone zostały zarówno agencje sieciowe, jak i lokalne, w tym Aliganza, która przygotowała komunikację dla marki Atlantic w sezonach wiosna/lato oraz jesień/zima 2008. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest we wrześniu br.

Firma Atlantic jest producentem bielizny i właścicielem bieliźnianych marek: Atlantic, Mistique oraz Arcado. Spółka zatrudnia aktualnie ponad 500 osób, ma ponad 160 sklepów w Polsce oraz za granicą (w tym ponad 40 własnych), własne centrum logistyczne i fabrykę. (AMS)