Kraj

PPP Marketing debiutuje na rynku marketingu bezpośredniego

PPP Marketing Sp. z o.o. to polski oddział niemieckiej agencji Plus Punkt Marketing AG specjalizującej się w usługach marketingu bezpośredniego....

PPP Marketing Sp. z o.o. to polski oddział niemieckiej agencji Plus Punkt Marketing AG specjalizującej się w usługach marketingu bezpośredniego. W Niemczech PPM AG współpracuje z T-Mobile, w Polsce PPP Marketing podpisała umowę o współpracy z Polską Telefonią Cyfrową (PTC), operatorem sieci Era (której T-Mobile jest udziałowcem).

Spółka debiutuje z kampanią wspierającą sprzedaż abonamentów Ery z nowym telefonem Apple iPhone. Zgodnie z umową z PTC PPP Marketing ma pozyskiwać klientów konkurencyjnych sieci (oferty utrzymaniowe własnych klientów Era realizuje samodzielnie). W związku z tym PPP Marketing przygotował specjalną ofertę pod hasłem “iPhone – iPod – iPersonality” (nawiązującym do trzech liter P w nazwie firmy) – do każdego zakupionego abonamentu Ery z iPhone’em dodaje odtwarzacz MP3 iPod Shuffle z możliwością wygrawerowania na obu urządzeniach techniką laserową dowolnego napisu bądź znaku (w cenie standardowych planów taryfowych operatora). PPP Marketing będzie pozyskiwał klientów za pośrednictwem telemarketingu (obecnie firma dysponuje 150 stanowiskami w trzech call center) oraz poprzez internet. Będzie też reklamowała tę ofertę w czasopismach i na stronach internetowych należących do Platformy Mediowej “Point Group”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialny jest dział marketingu PPP Marketing.

Cezary Terepka, dyrektor zarządzający PPP Marketing Sp. z o.o., szacuje, że w ciągu pół roku w Polsce sprzeda się 200 tys. iPhone’ów, natomiast jego firma ma nadzieję, że w ciągu pierwszego miesiąca uda się jej podpisać umowy z 3 tys. klientów, a w ciągu najbliższych trzech miesięcy – z ok. 6-7 tys.

Umowa PPP Marketing z PTC ma charakter wyłączności w branży telekomunikacyjnej, natomiast firma marketingowa ma swobodę w doborze klientów i partnerów z innych branż. Spółka podpisała już umowę z kolejnym klientem – internetowym bankiem mBank (Grupa BRE Banku) na promocję kart kredytowych. PPP Marketing zatrudnia ok. 25 osób. (MB)