Kraj

ICI i AkzoNobel konsolidują budżet mediowy w MediaComie

ICI Polska i AkzoNobel skonsolidowały swój budżet mediowy w MediaComie Warszawa. AkzoNobel przed ponad rokiem globalnie przejął ICI, który w...

ICI Polska i AkzoNobel skonsolidowały swój budżet mediowy w MediaComie Warszawa. AkzoNobel przed ponad rokiem globalnie przejął ICI, który w Polsce miał większy budżet mediowy. Firmy integrują obecnie działy marketingu (połączonym departamentem kieruje Joanna Stachowska, wcześniej dyr. marketingu w ICI Polska), zdecydowały się już na powierzenie obsługi mediowej dotychczasowemu partnerowi ICI. Dla AkzoNobel pracował dotychczas dom mediowy U2 Media.

ICI ma w portfolio m.in. marki farb Dulux i specjalistyczną Hammerite, a AkzoNobel – m.in. farby Nobiles i produkty do pielęgnacji drewna Sadolin. (JN)