M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Skoda informuje w kampanii o obniżce cen

Serwis Dzienny | 28 sierpnia 2008, 06:45

Skoda Auto Polska jest kolejnym koncernem samochodowym, który obniża na polskim rynku ceny swoich aut. Przypomnijmy, że wcześniej obniżki wprowadziły...

Skoda Auto Polska jest kolejnym koncernem samochodowym, który obniża na polskim rynku ceny swoich aut. Przypomnijmy, że wcześniej obniżki wprowadziły m.in.: Toyota, Suzuki, Chrysler, Mercedes. Kupując nowe modele Skody, można otrzymać upust do 9,5 tys. zł. - Obecne obniżki cen naszych modeli to kolejne działanie na rzecz naszych klientów, jakie podejmujemy w tym roku. Od stycznia tego roku systematycznie obniżaliśmy ceny. Są to posunięcia wcześniej zaplanowane i przemyślane, nie podejmujemy decyzji ad hoc - mówi Maciej Michalik, kierownik działu marketingu Skoda Auto Polska. Obniżka cen nowej Fabii wynosi ok. 9,8 proc., Roomstera - 16,2 proc., a Octavii - 12,6 proc. Skoda Auto Polska oprócz obniżenia cen detalicznych wybranych modeli proponuje swoim klientom również promocyjne pakiety wyposażenia.

Nowa polityka cenowa koncernu jest promowana w mediach - w radiu, prasie i internecie. Celem kampanii pod hasłem "Uwaga! Spadające ceny w salonach Skody" jest poinformowanie klientów o nowej ofercie cenowej. Czas trwania kampanii nie jest znany. Za kreację reklam odpowiada agencja AdWorks, za planowanie i zakup mediów - MediaCom Warszawa. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,