Kraj

Henkel promuje Reksa w konwencji konkursu dla radiosłuchaczy

Henkel rozpoczął kampanię radiową z elementami konkursu promującą proszek do prania Rex. Działania mają promować markę Rex jako eksperta od...

Henkel rozpoczął kampanię radiową z elementami konkursu promującą proszek do prania Rex. Działania mają promować markę Rex jako eksperta od bieli oraz nakłonić słuchaczy do wzięcia udziału w konkursie, dzięki któremu mają szansę sprawdzić skuteczność produktu. Pierwszych pięć osób, które dodzwonią się do radia o pełnej godzinie między 9 a 16 w dniach emisji spotu, wygrywa roczny zapas proszku Rex. Za przygotowanie i zrealizowanie ośmiu spotów radiowych odpowiada agencja TBWA. Sam spot utrzymany jest w konwencji konkursu radiowego. Osoby mające problemy z zabrudzeniami dzwonią do radia po poradę. W odpowiedzi wygrywają proszek Rex, który jest remedium na ich problemy. Wszystkie spoty są emitowane jedynie w RMF FM przez cztery tygodnie w każdy czwartek i piątek, począwszy od 21 sierpnia.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. (AMS)