Kraj

MindShare, IQ Marketing i MRM dla PLL LOT

Polskie Linie Lotnicze LOT prowadzą krótką, dwutygodniową kampanię taktyczną pod hasłem "Wakacje nie kończą się nigdy - na www.lot.com". Jej...

Polskie Linie Lotnicze LOT prowadzą krótką, dwutygodniową kampanię taktyczną pod hasłem “Wakacje nie kończą się nigdy – na www.lot.com”. Jej celem jest zwiększenie rezerwacji i sprzedaży biletów na stronie internetowej. Przedstawiciele przewoźnika wskazują, że ta forma zakupu biletów jest nie tylko najwygodniejsza dla klienta, lecz także najtańsza. – Ponadto klient ma możliwość skorzystania z innych dostępnych na naszej stronie internetowych rozwiązań ułatwiających podróż, m.in. odprawy przez internet, która znacznie skraca pobyt na lotnisku – mówi Wojciech Kądziołka, rzecznik PLL LOT.

Kampania obejmuje reklamy outdoorowe (185 billboardów w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście) oraz internet (m.in.: Gazeta.pl, WP.pl, Onet, sieci Ad.net i ArboReach). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare, kreację internetową przygotowało MRM Worldwide, a kreację na outdoor – IQ Marketing.

LOT w tym roku planuje kolejne kampanie reklamowe, ale ich szczegółów na razie nie zdradza. (MB)