M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hoop Polska prowadzi rebranding; wdraża nowe korporacyjne logo

Serwis Dzienny | 29 sierpnia 2008, 06:45

W wyniku fuzji firm Kofola i Hoop rozpoczął się proces zmian identyfikacji korporacyjnej firmy. Spółka Kofola Hoop SA ma nowe...

W wyniku fuzji firm Kofola i Hoop rozpoczął się proces zmian identyfikacji korporacyjnej firmy. Spółka Kofola Hoop SA ma nowe logo i claim "Napoje życia i emocji". Logo Kofola Hoop składa się z nazw Hoop i Kofola oraz symbolu czterolistnej koniczyny i jest używane przez spółki Kofola Hoop SA oraz Kofola Holding AS.

Po rebrandingu niezależne logo firm Hoop i Kofola jest używane na terenie działania firm, odpowiednio: w Polsce - Hoop, w Republice Czeskiej - Kofola. W ramach rebrandingu zmienione zostały również czcionka oraz wzory dokumentów firmowych. W kolejnych miesiącach będą następować dalsze zmiany identyfikacji korporacyjnej firmy. Autorem nowej identyfikacji agencja Kaspen z Czech. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,