Kraj

Leszek Kurnicki dyrektorem marketingu w PKN Orlen

Leszek Kurnicki został nowym dyrektorem marketingu koncernu naftowego PKN Orlen. Zastąpił Annę Walczowską, która obecnie jest dyrektorem wykonawczym ds. komunikacji...

Leszek Kurnicki został nowym dyrektorem marketingu koncernu naftowego PKN Orlen. Zastąpił Annę Walczowską, która obecnie jest dyrektorem wykonawczym ds. komunikacji korporacyjnej. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Jednocześnie nie udało nam się ustalić, kto zastąpi Williama Kozika, który rozstaje się z PKN Orlen, a pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży detalicznej.

Leszek Kurnicki ostatnio był prezesem w Green Venture SA. Wcześniej związany był m.in. z Ozon Media, spółką wydającą tygodnik “Ozon”. Pełnił też funkcje dyrektorów marketingu i sprzedaży m.in. w Domu Sztuki Wydawniczej “Media Place” i Business Press. (BG)